Kannatusjäsenyydet #keltavihreä

17.04.2020

Tue meitä vaikeina aikoina ja osta juuri Sinulle sopiva kannatusjäsenyys

Taistelu koronavirusta vastaan ja yleisesti vahvasti heikentynyt taloustilanne on vaikuttanut myös keltavihreään arkeemme.

Ilves jalkapallo on merkittävä osa Tamperetta ja tamperelaisuutta sekä näkyvä osa suomalaista huippujalkapalloa. Ilves liikuttaa tuhansia jalkapalloilijoita joka vuosi ja on koko Suomenkin mittakaavassa merkittävimpiä lasten ja nuorten liikuttajia. Ilveksen väreissä jokainen meistä voi pelata pikkulapsesta aina senioriksi saakka - halusit sitten vain kivan harrastuksen ja liikunnallisen elämäntavan, tai vaikka tähtäimessäsi olisi ammattilaisura jalkapalloilijana.

Tarvitsemme apuasi. Auta meidät näiden vaikeiden aikojen yli ostamalla juuri Sinulle sopivan kannatusjäsenyyden seuraamme ja samalla tuet koko Ilveksen jalkapallotoimintaa.

Kannatusjäsenyys ei oikeuta viralliseen Ilves ry:n jäsenyyteen.

1. ILVES KANNATUSJÄSENYYS

Hinta: 50,-

Etusi

  • Uutiskirje (kk)
  • Etuja Ilvekseltä
  • Nimi "Minun. Meidän. Ilves." -nimitauluun Ilveskentälle, Tammelaan ja verkkosivuille.

TILAA OMASI TÄSTÄ! Toimitamme laskun sähköpostiisi.


2. ILVES KANNATUSJÄSENYYS PLUS

Hinta: 150,-

Etusi

  • Uutiskirje (kk)
  • Etuja Ilvekseltä
  • Nimi "Minun. Meidän. Ilves." -nimitauluun Ilveskentälle, Tammelaan ja verkkosivuille.
  • Kampanjan "Minun. Meidän." T-paita
TILAA OMASI TÄSTÄ! Toimitamme laskun sähköpostiisi.

3. ILVES KANNATUSJÄSENYYS KULTA

Hinta: 300,-

Etusi

  • Uutiskirje (kk)
  • Etuja Ilvekseltä
  • Nimi "Minun. Meidän. Ilves." -nimitauluun Ilveskentälle, Tammelaan ja verkkosivuille.
  • Kampanjan "Minun. Meidän." T-paita
  • Yksityistilaisuus kauden 2020 aikana

TILAA OMASI TÄSTÄ! Toimitamme laskun sähköpostiisi.


4. ILVES KANNATUSJÄSENYYS PLATINA

Hinta: 1000,-

Etusi

  • Uutiskirje (kk)
  • Etuja Ilvekseltä
  • Nimi "Minun. Meidän. Ilves." -nimitauluun Ilveskentälle, Tammelaan ja verkkosivuille.
  • Kampanjan "Minun. Meidän." T-paita
  • Yksityistilaisuus kauden 2020 aikana
  • Valitsemasi pelaajan (miehet tai naiset) pelipaita nimikirjoituksella

TILAA OMASI TÄSTÄ! Toimitamme laskun sähköpostiisi.


5. ILVES KANNATUSJÄSENYYS KELTAVIHREÄ

Hinta: 2500,-

Etusi

  • Uutiskirje (kk)
  • Etuja Ilvekseltä
  • Nimi "Minun. Meidän. Ilves." -nimitauluun Ilveskentälle, Tammelaan ja verkkosivuille.
  • Kampanjan "Minun. Meidän." T-paita
  • Yksityistilaisuus kauden 2020 aikana
  • Valitsemasi pelaajan (miehet tai naiset) pelipaita nimikirjoituksella
  • Henkilökohtainen videotervehdys valitsemaltasi Ilves-pelaajalta (miehet tai naiset)
  • 10 kpl VIP-lippuja Veikkausliigaotteluihin

TILAA OMASI TÄSTÄ! Toimitamme laskun sähköpostiisi.


Liity Ilves Ry:n jäseneksi

Tuet koko Ilveksen laajaa juniorityötä

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita